9 ianuarie 2009

doi ani de vacanta


sint deja in al doilea an. vacanta o am pentru ca il avem pe Darie. si pentru ca am avut posibilitatea sa aleg sa stau astia doi ani acasa. imi doresc sa nu se modifice si partea asta din legea pentru mame. nu te obliga nimeni sa stai acasa, dar poti sa alegi asta. si mie mi se pare mare lucru.
si, bineinteles, pentru ca padrele lui Darie munceste si are grija de noi (bineinteles ca nu este un nabab, nu vreti sa vedeti tabelul cu cele 2 coloane - venituri/cheltuieli - al familiei la sfirsitul lunii).
am tinut sa fac aceasta precizare, ca sa imi definesc statusul dpdv social in acest moment: stau acasa si imi cresc copilul, locuiesc la tara, plec rar de acasa pentru ca nu am masina si nu conduc, dorul de duca ma bintuie permanent pentru ca asa m-a bintuit de cind ma stiu, dar uite ca nu ma grabesc, lumea larga ma asteapta, lumea mea este acum aici si sint fericita.
probabil ca multi dintre cei care ma stiu cred ca am luat-o pe aratura cu statul asta acasa, mais ce n'est pas vrai.
cei doi ani sabatici sint minunati si merita incercati.

Niciun comentariu: