8 aprilie 2009

across the universe



am dat peste ea aici, am ascultat-o cuminti si ne-a schimbat starea pentru toata ziua, asa ca am decis sa o aducem si la noi


later edit: si, da, se pare ca tendinta e sa aducem aici fete frumoase care cinta minunat si au parul lung si stau din cind in cind intr-un colt.

si, da, stiu ca e revolta in Moldova (si cei care ar putea sa faca ceva se cam spala pe miini pentru ca fericirea si normalul oamenilor care locuiesc in acea tara nu e prioritate pe agenda lor, asa ca ii lasa in voia intimplarii, ceea ce e ingrozitor, pentru ca intimplarea are arme), si au fost cutremure in Italia si Portugalia si ca mor soldati romani in afganistan (si asta nu era stirea zilei, ci becali era stirea zilei) si ca a venit mai devreme in parc o batrinica si mi-a dat trei napolitane invelite in servetel, pomana pentru fiul ei caruia ii placeau napolitanele, si mi-a zis sa nu le arunc, si am zis bogdaproste si nu le-am aruncat, le-am mincat impreuna cu fiul meu, pentru ca sint conectata la lumea asta, dar o urmaresc in alta parte, nu aici, si vorbesc despre asta cu voce tare, nu in scris, in studioul de tv din capul meu. pentru ca across the universe se intimpla lucruri care te dor chiar daca nu ti se intimpla tie si habar nu ai ce sa faci in privinta asta. asa ca te bucuri de viata.

Niciun comentariu: