13 mai 2009

ceva deosebit

mi-am spus in barba mea ca nu voi scrie aici despre chestii advertising-related, dar nu pot tine aceasta masterpiece numai pentru mine.
asa ca, iata:

este posterul unei cinstite promotii de sarbatori, still in place la data la care l-am vazut eu (prin februarie) si probabil ar fi fost inca acolo si acum daca intre timp baietii de la titannet nu s-ar fi extins si in acel spatiu al mini-marketului care gazduia minunatia asta. si era singurul loc in care l-am vazut. si l-am pozat repede cu telefonul (scuze pentru unghiul nefericit de pozare, dar asa ies pozele de postere de pe ziduri cu gresie atunci cind ai copilul in brate). pe net nu l-am gasit. tirajul a fost probabil mic, editie limitata, pentru cunoscatori.
ma sparge asteriscul ala de dupa cuvintul porc. nu am citit ce scrie la nota de subsol, deci habar n-am care era treaba cu el.
l-as fi pus mai devreme aici, dar nu se putea descarca de pe telefon. asa ca am schimbat telefonul. :)
in fine. probabil ca pistoalele erau unele ornamentale, cum sint brichetele alea pistol, but still...
si nu pot sa nu ma gindesc la chestii de-astea de bucatarie: cum suna brieful, cum s-au oprit la acest consumer insight, cum s-a vindut ideea, cine-o fi copywriter-ul si ce-o fi in capul lui etc etc. si, mai ales, cum o fi aratat sedinta foto.

l.e. daca stau bine sa ma gindesc, probabil ca toti (agentia, fotograful, producatorul etc.) au acelasi nume. Iancu.

Niciun comentariu: