5 mai 2009

luke

am vazut intimplator cool hand luke la tcm. l-am mai vazut o data mai demult - e un film din ala pe care e suficient sa il vad o data, ca a ramas imprimat pe retina, creier, memorie etc.
in seara asta mi-am dat seama insa de un lucru: in capul meu, scena finala a filmului era cu luke mergind zimbind si liber in plin cimp si in plin soare, cu drumul in spate. ori acum am vazut ca de fapt il impusca ochelaristul ala intepenit si el moare.
interesant cum mintea a facut propriul cut al filmului si a rearanjat putin scenele, astfel incit sa tin minte o imagine finala care: 1. era probabil finalul pe care mi-l dorisem la prima vizionare, ca unul care se uita la un film ca la o poveste adevarata 2. era mesajul filmului (cum a ajuns la mine)

poza am luat-o de aici

Niciun comentariu: