16 iunie 2009

de 13 iunie

am luat premiu la expozitia Photon.
s-a intimplat asa datorita faptului ca baietii de la Photon, pe linga faptul ca fac un curs foarte misto, organizeaza o expozitie cu fotografii ale cursantilor din timpul anului si dau si premii.
devenind putin celebra :) am aparut putin aici si aici.
uite si pozele:









m-am bucurat mult de premiu pentru ca mi-a placut tot ce a fost legat de cursul asta de foto.
si m-am simtit bine si datorita momentului din vara, sfirsitul de an scolar, m-am gindit ca sint putin ca un scolar chel cu coronita. desi premiul de acum e mai degraba in serie cu premiul pe care l-am luat prin clasa a treia sau a patra la concursul de literatura (de genul 'recunoasteti autorul si opera') la care am nimerit intimplator, cu niste elevi mai mari decit mine. in ziua aia eram in vacanta de iarna si trebuia sa ma duc sa ma joc, dar m-am gindit ca mai bine merg cu verisoara-mea la scoala, la concursul ala, ca poate il vad pe baiatul de care imi placea mie atunci. de data asta nu m-am gindit ca ma vad cu vreun baiat, dar nici nu m-am gindit ca particip la vreun concurs. in schimb, de ambele dati a fost legat de doua lucruri care imi plac asa de mult ca uit de mine: cartile si fotografiile.

n.b. vreau sa precizez ca ideea finalului nu imi apartine, e a unui prieten. am incorporat ideea, pentru ca mi-a placut mult. si mi-a convenit, m-a facut sa ma gindesc la 'Elefantul a disparut' a lui Haruki Murakami.

4 comentarii:

S spunea...

mult bravo Alex pentru premiu si poze, m-am trezit si io..:)). Imi place foarte mult conceptul, cumva ma trimite intr-o poveste cu Frida Kahlo. felicitatzione si pentru freza, like it! :)

Silvia

alexandra spunea...

sarumina :). cit despre Frida... sint atit de far far away :). dar o iubesc mult si eu (chiar daca am descoperit-o odata cu filmul :)), e fascinanta.

ajnanina spunea...

frumos de tot!

te rog, da-mi un mail, vreau sa-ti trimit o poza cu puiul tau de la petrecerea mafiei...

Jeanina

alexandra spunea...

buna seara, doamna draga :) ma bucur mult ca mi-ai scris, tocmai descoperisem si eu metamorfozele dupa intilnirea noastra din gradina si ziceam iata ce frumos, ce coincidenta cu metamorfoza asta a mea cu pozele.
abia acum am razbit sa mai intru pe net, asa ca raspund tirziu. uite adresa: alexandra.bordeianu@yahoo.co.uk. multumesc mult pentru poza.