15 iulie 2009

intilnire

am hotarit ca timpul nu se pune, asa ca scriu acum despre intilnirea de la Verde Cafe, unde ne-a adunat pe toti Ada. si bine a facut.
prima intilnire face-to-faces din jurul Ziarului Copiilor. spre fericirea mea, care cred in intilnirile reale intre oameni, no matter cit de frumoase sint cele virtuale.
imi dau seama ca nu prea stiu ce sa povestesc, pentru ca in afara scurtelor conversatii pe care le-am avut cu copiii, nu prea am reusit sa leg prea multe vorbe cu adultii.
am fost putin bezmetica tot timpul, fiind ocupata cu diverse: sa fiu timida cu oamenii noi, sa fac poze, sa ma uit la copii si la parintii lor, sa ma uit dupa copilul meu care umbla de colo-colo si mai ales pe unde gasea ceva apa, sa ma stresez ca nu am stiut ce sa fac ca sa opresc leaganul care l-a lovit pe micul Gheorghe (care nu a zis nici pis - in timp ce creierul meu inghetase complet - si, cel mai important, nici nu a patit nimic).
asa ca tot imagini am mai multe in cap. asa ca pun aici citeva, sa spuna ele ce nu pot eu:















n.b. Daca vreun parinte al unuia dintre copiii din pozele de mai sus nu doreste ca micutul lui sa apara aici, il rog sa imi spuna si dau jos poza imediat. Multumesc.

2 comentarii:

ajnanina spunea...

timpul nu se pune, si mie imi face placere sa-mi reamintesc...

ajnanina spunea...

timpul nu se pune, si mie imi face placere sa-mi reamintesc...