15 decembrie 2009

well,

se pare ca experimentul meu cu postatul zilnic trebuia sa se produca intr-un acelasi mediu controlat ca sa aiba sorti mai mari de reusita. cum am plecat din oras si internetul n-a mai fost one click away, iar am inceput sa scriu numai in gind.
posibilitati tehnice as fi avut, sa fim intelesi, insa nu mi-a venit sa deschid calculatorul punct.

acuma l-am deschis, cu tot cu net, m-am fitiit putin around, am deschis putin stirea cu numele de pe yahoo, ca unul curios sa afle o chestie din mentalul global, cum ar veni. in timp ce se incarca pagina, mi-am zis ca probabil or sa fie doua nume de americani, din motive intuitive oarecum evidente. si realizez ca cele mai populare nume de nou-nascuti din 2009 sint numele a doi dintre cei opt copiii ai familiei Gosselin, a carei poveste o urmaream si eu acum citeva luni, cind aveam TLC pe cablu si locuiam pe insula asta de unde scriu si acum. cu alt spelling, dar ele doua sint. well, what the fuck.

later later edit: astia care au facut calculul si topul nu cred ca au avut acces la vreun recensamint ceva din china sau india. clar.

Un comentariu:

ajnanina spunea...

hai, ca merge!
tine-o tot asa :)
pupici tie si puiului tau!