17 noiembrie 2012

mergind prin oras, am constatat

din nou, ca strazile pustii par cu adevarat pustii mai ales cand nu se vede soarele
ca pe strada arthur verona au aparut graffitti-uri noi. sau pe care nu le vedeam eu, ca numai pe partea aia a strazii merg de obicei
ca Filip Florian a mai scris o carte, care se cheama 'toate bufnitele'. si va citi din ea miercuri seara la carturesti. as cam vrea sa ajungem si noi
ca rar mai gasesti cartea 'printese' prin librarii
ca 'dupa dealuri' nu mai ruleaza la patria. ma asteptam, nu stiu de ce, sa mai fie acolo, desi afisul il vazusem acum citeva saptamini
ca incepe un festival de teatru de papusi
ca acea-casa, cea-care-seamana-cu-un-vapor-si-cu-un-castel-de-nisip este acum inconjurata complet de schele. si, pe sub schele, se vede ca ea este acoperita cu polistiren si, pe alocuri, cu tinci. o izoleaza! sper sa o renoveze frumos, fara sa o mutileze. imi pare rau ca nu am pozat-o cum era si imi placea mie. asa imi trebuie daca eu cred ca unele lucruri nu au cum sa se schimbe. o sa pozez tot. nu mai plec fara aparat de acasa.
ca e bine sa te duci sa vezi ce e cu chioscul albastru care se afla in parc, desi parcul e pustiu. poti sa gasesti acolo 'caietul de pian pentru incepatori'. la 5 lei.
ca pe strada cu ok e in plina desfasurare actiunea ingroparea-cablurilor-sub-trotuare
ca ai dreptate sa astepti sa iasa ciinele mare negru din curte atunci cind copiii o iau la fuga rizind si tipind din curtea respectiva
ca el va ezita putin, dar nu ii va urma. se confirma ca e un ciine misto si ca nu ai de ce sa ocolesti pe 2 strazi. dar, cu toate astea, vei continua sa ocolesti
ca cineva care se cheama simon si clara renoveaza casa tacuta care era de vinzare pina de curind. tot, casa, curte, dusumele, acoperis, sarpante (un cuvint care imi place in mod deosebit, dar care uit mereu ce inseamna)
ca gramada de frunze grena-roz-verzi-galbene de iedera din fata intrarii in bloc (si care face sa para ca nu aia e intrarea) s-a micsorat destul de mult.

Niciun comentariu: