8 februarie 2013

nodul de ieri

se cheama nod alunecator, sliding knot sau slipknot. visam mai demult sa il invat si imi aminteam visul asta numai noaptea sau pe drum, in haladuielile noastre zilnice. ieri am zis gata, il fac acum. i-am multumit Dianei in gind si am facut nodul. arata asa:
am pus fata in wrap. fata a adormit in 3 minute.
cind s-a trezit, ne-am infasurat si cu restul de wrap. aratam cam asa:
am lasat aparatul cu ochiul larg deschis si ne-am plimbat prin fata lui. iata ce a retinut aparatul:





2 comentarii:

Mirona spunea...

Si uite cum nodul...NODUL....stiti voi, nodul ala pe care invatam sa-l facem cand avem 6 ani, tine atat de simplu si de gingas copilul langa mamica lui. Merita un "Cinste lui, cinste nodului!"

mara spunea...

very nice pics. eclipsează complet nodurile.

off topic: aveți leapșă de la noi! ;)