15 ianuarie 2009

tlc

mi se pare corect sa spun ca TLC (Discovery Travel & Living) e super. e aproape de datoria mea sa spun asta, pentru ca il urmaresc asiduu.
cred ca l-am descoperit inainte sa se nasca Darie si ma uit la el ever since, in special noaptea, de pe vremea cind era copilul mic-mic si se trezea des. copilul e doar mic acum, nu se mai trezeste des, insa eu ma trezesc in continuare de citeva ori pe noapte si ma uit la Travel&Living de cele mai multe ori.
are doar citeva emisiuni in serial si citeva teme mari: oameni, gatit+calatorit, constructii de case si amenajari interioare. pauzele publicitare cuprind numai promo-uri ale celor citeva emisiuni, ceea ce e aproape innebunitor, pentru ca le schimba numai odata la citeva luni sau deloc.
for no particular reason, presupun ca exista si un TLC State, unde totul este mai la zi, ca am impresia ca urmaresc niste re-runs (cele mai recente emisiuni sint din 2006), dar chiar si asa, imi place. e telenovela mea.

Niciun comentariu: