21 septembrie 2010

si, in plus,

nici despre viata mea nu prea scriu aici, nici despre baietii mei si nici despre ce (incerc sa) fac for a living, adica despre tot ce are legatura foarte directa cu mine.
despre baieti ma mai gindesc daca scriu, dar e cazul sa pun macar link la blogul de fotografii. l-am inceput pentru cursul de fotoreportaj pe care l-am facut in primavara la Centrul pentru Jurnalism Independent cu Andrei Pungovschi. si mi-a fost clar ca il voi continua pentru toate celelalte proiecte foto sau fotografii pur si simplu pe care o sa le fac. asa ca iata-l pe fara rama, fratele mai mic al lui 'fara titlu' :)

p.s. si ma bate gindul ca site-ului la care lucrez acum sa ii zic 'fara nume', de ciuda ca nu imi vine alta idee mai mareata. vom vedea cind se va lansa :)

Niciun comentariu: