7 ianuarie 2011

epiphany

am fost ieri sa vad cum se boteaza caii. nu am vazut cum se boteaza; m-am indragostit. am pus pentru prima data in viata mea palma pe pielea unei calute si nu mi-a venit sa cred. era asa de fina si de calda, o catifea vie, nu am cuvinte sa spun. dar asta a fost tot ce a trebuit sa se intimple ca sa fiu deodata alt om.
adica, mi-au placut mereu caii, dar nu asa, nu atit.
ieri am umblat fericita printre oameni si cai si toti caii, dar toti, mi se pareau foarte frumosi, fiecare in felul lui.
mi s-a mai intimplat asta, sa imi placa toate personajele dintr-un loc, cind am fost la o milonga si mi se parea ca femeile se transforma cind incep sa danseze tango, ca stralucesc, ca apare dintr-odata la suprafata ce are fiecare dintre ele mai frumos.
la cai e si mai simplu, astia sint cei mai frumosi tot timpul.

si pentru ca a fost frumos si merita vazute niste fotografii frumoase de acolo, iata si link la fotografiile lui Mihai de la botezul cailor. le multumesc ca m-au luat cu ei.

Niciun comentariu: